Jesienna sesja

 Lato w pełni, a u mnie w głowie już jesień. Kombinezon powstał na mój pierwszy mini pokaz mody i jestem z niego bardzo dumna :). Gdy go szyłam myślałam właśnie  o jesieni, chociaż kombinezony kojarzą nam się raczej wakacjami, to moim zdaniem warto mieć w swojej szafie cięższy, bardziej oficjalny.
 Marynarka szyta z wykroju na kamizelkę, po prostu doszyłam do niej rękawy, wyszło... średnio, ale mam nadzieje, ze na zdjęciach tego nie widać ;).



Ma









 Modelka: Maja Stasiełuk
Foto: Asia Sieczko

ja StasiełukMaja St
Maja Stasiełuk

Komentarze

  1. O jaaa! *.*
    Świetne zdjęcia, klimatyczne ! <3
    Maja świetnie wypadła w roli modelki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny kombinezon! Maja natomiast wymiata w roli modelki *.* <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty